Subject: FW: Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 09:12:41 +0200

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 9:01 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering

Tere hommikust,

Palun registreeri mulle tööülesandeks.

Ette tänades

Jana

From: Martin Aus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 7:23 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering

Tere

Saadan vastused Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneeringule 
koostatud märkustele vastused. Suhtlesime suvel, ning püüdsin teid telefoni 
teel kätte saada püüan homme uuesti :)

Kõike paremat

Martin Aus

5584866

   Loov Arhitektid OÜ / Rüütli tn 4 / 10130 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.